طراحی وب سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان اختصاصی اساسی برای شمایی که مشتری ها و مصرف کننده های زیادی دارید که خواهان محصولات پیشنهادی شما هستند،طراحی می شود.

طراحی وب سایت ارزان شخصی می تواند تمام توانایی های بالقوه تجارت تان را در محیط مجازی، بیش از آنچه که فکرش را می کنید، آزاد کند. اگر شما دوست دارید در فضای مجازی تاثیر بیشتری داشته باشید و موفق تر باشید باید به فکر داشتن وب سایت ارزان اختصاصی برای خود باشید.

 

 

Cheap website design

 

 

صرفا داشتن یک وب سایت ارزان برای موفق بودن در فضای مجازی کافی نیست. برای کسانی که می خواهند یک وب سایت شخصی در اینترنت داشته باشند، به راحتی می توانند یک یا چند سایت را در اختیار داشته باشند. دانش پایه ای در طراحی سایت ارزان و توسعه آن، مهم است اما این یک نیازمندی اساسی نیست. همچنان می توانید از طراحان وب سایت کمک بگیرید و آنها را در طراحی و توسعه وب سایت تان شرکت دهید.

 

یکی از مواردی که باید مدنظر داشت، هزینه ای است که باید برای داشتن وب سایت هزینه کنید. از آنجا که طراحان وب سایت مختلف و ارائه دهندگان سرویس های ارزان قیمت طراحی سایت ارزان در تهران، کرج، قزوین و تمام نقاط ایران وجود دارند، دلیلی برای نگرانی نیست. تنها کافی است به دقت به دنبال آنها باشید. به دنبال یک طراح ارزان بودن در تهران ، شاید برای خیلی ها ملال آورد باشد، اما گاهی خیلی به نفع شما میشود اگر بتوانید که با طراحی که خود انتخاب کرده اید، ارتباط و تعامل داشته باشید.

 

طراحی وب سایت ارزان به سایت‌هایی که هدف از راه‌اندازی آنها فقط تبلیغات باشد اطلاق می شود. اینگونه سایت‌ها نیاز به امکاناتی مثل پرداخت آنلاین٬عضویت در خبرنامه٬مدیریت کاربران تالار گفتگو و امکاناتی این چنینی نیست اینگونه امکانات به دلیل وقت‌گیر بودن در طراحی و پیادی سازی باعث بالارفتن قمیت سایت می شود. به طور کلی امکانات عمومی طراحی وب سایت ارزان شامل موارد زیر است:

 

 

Cheap website design

 

 

دلایل ارزانی قیمت طراحی وب سایت ارزان چیست؟

  • نصب و راه‌اندازی سایت که شامل هاست و دامنه رایگان است.
  • صفحه نخست شامل اسلایدشو٬آخرین اخبار٬آخرین مقالات
  • طراحی سایت شامل طراحی لوگو٬طراحی منو٬طراحی ساختار فوتر سایت (پایین سایت)
  • طراحی سایت شامل طراحی لوگو٬طراحی منو٬طراحی ساختار فوتر سایت (پایین سایت)

 

از طراحی سایت ارزان نیز میتوان نتیجه مطلوبی گرفت اگر نگاهی به نمونه کارهای ما باندازید مشاهده می کنید که بیشتر مشتریان ما در صفحات اول گوگل قرار دارند به این دلیل که تمام سایت‌هایی که توسط گروه طراحی سایت doit-tech طراحی و اجرا می شوند سئو هستند. شما در بیزینس‌تان موفق می شوید اگر طراح سایت‌تان ما باشیم.

 

Cheap website design

 

طراحی وب سایت ارزان چیست و پیشنهاد شما چیست ؟

شرکتی های زیادی در زمینه طراحی سایت فعالیت می کنند .

آنها معمولا با استفاده از قالب های آماده وب سایت قیمت طراحی را تا حد زیادی پایین آورده و سایت را تحویل شما می دهند.

این کار چندان اصولی نیست و توصیه نمی شود و این گونه وب سایت ها صادقانه توانایی رشد و موقعیت را ندارند.

 

 

Cheap website design

 

 

ما در طراحی وب سایت ارزان چه می کنیم ؟

وب سایت های ارزان که توسط تیم طراحی سایت پرنا طراحی می شوند بر طیق آخرین اصول و استاندارد ها هستند.

 

وب سایت ها با سرعت بسیار بالا و امتیاز عالی از وب سایت های آنالیزر معتبر  تحویل شما می شوند.

 

علاوه بر نکات بالا کلیه نکات اصولی که برای بهینه سازی و سئو وب سایت مورد نیاز است رعایت شده تا زمینه رشد و موقعیت روز افزون شما را فراهم آورند و شما به هدف اصلی تان برای طراحی وب سایت برسانند.

 

حال چرا قیمت بالاتری بابت طراحی بپردازیم وقتی طراحی سایت ارزان تمامی نکات و اصول مورد نظر را دارد.

 

ما در طراحی سایت ارزان چیزی از کیفیت خودمان کم نمی کنیم ولی خدمات و بسته های وب سایت را متناسب با بودجه شما به حداقل می رسانیم.

 

Cheap website design

 

 

کمتر بودن خدمات طراحی سایت ارزان یعنی چه ؟

یعنی برای مثال تعداد صفحات داخلی وب سایت را به جای ۱۰ به  ۲ یا ۳ صفحه می رسانیم.

باید به این نکته توجه داشت که در طراحی وب سایت ارزان،سایتی که به شما تحویل داده می شود به هیچ عنوان ناقص نیست بلکه ویژگی آن کمتر می باشد.

 

آیا در آینده اضافه کردن سایر خدمات به وب سایت وجود دارد ؟

البته همانطور که گفته شد وب سایت های ما کاملا با اصول و استاندارد های روز طراحی می شود و کاملا قابلیت آپدیت را دارد.

 

Cheap website design

 

آیا طراحی سایت ارزان امکان‌پذیر است؟

شاید تصور کنید سفارش طراحی سایت ارزان اما با کارایی بالا غیرممکن باشد اما ما به شما می گوییم که این کار با یک برنامه‌ریزی و مهارت قوی امکان‌پذیر است و ارائه سرویس‌های طراحی سایت ارزان بدون داشتن مهارت کافی و یک تیم برنامه‌ریزی قوی به‌هیچ‌وجه امکان‌پذیر نمی‌باشد و متأسفانه وجود دارند شرکت هایی که بدون داشتن دانش و مهارت کافی مشغول به فعالیت در حوزه طراحی سایت با عنوان‌هایی مانند طراحی سایت ارزان یا طراحی سایت با قیمت پایین هستند درحالی‌که از احتیاجات سایتهای طراحی‌شده‌ی به‌اصطلاح ارزان قیمتشان به پشتیبانی، حفظ و نگهداری، به‌روزرسانی‌های مداوم و مرتب که براساس سئو باشد بی‌اطلاع هستند و سایت طراحی شده با قیمت ارزان را بدون خدمات پس از فروش به حال خود رها می‌کنند.

درواقع عاملی که باعث ارائه سرویس و طراحی وب سایت ارزان می‌شود سوابق و تجارب و تخصص بالای آن شرکت طراح سایت است که باعث می‌شود توانایی طراحی یک سایت با قیمت ارزان اما با کارایی بالا داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم شرکت‌های موفق در حوزه طراحی وب سایت می‌توان به زمان به اتمام رساندن پروژه‌های خود اشاره کرد که درنتیجه‌ی داشتن سوابق و تجارب بالا و استفاده از نیروهای متخصص در این حوزه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با پایین‌ترین فاکتور ممکن خدمات خود را ارائه می‌دهند.

 

 

 

Cheap website design

 

 

معیارهای طراحی وب سایت ارزان:

در دنیایی زندگی می‌کنیم که بسیاری از افراد و مؤسسات برای رشد و توسعه‌ی اهداف خود و همچنین به دست آورد درآمدهای بیشتر به ایجاد کسب‌وکارهای اینترنتی و طراحی سایت برای کسب‌وکارشان رجوع کرده‌اند.

 

فرآیند طراحی یک وب‌ سایت تنها ایجاد و بالا آوردن آن سایت نیست بلکه پس از طراحی آن باید آن سایت توسط تیم طراح سایت حفظ و نگهداری شود و متأسفانه بیشتر شرکت‌ها و کمپانی‌های با شعار طراحی سایت ارزان که فاقد مهارت و تخصص کافی در این حوزه هستند عموماً در کار حفظ و نگهداری سایت ضعیف عمل کرده و موجبات نارضایتی مشتریانشان خود را فراهم می‌کنند.

 

 

Cheap website design

 

تجارب کافی تیم   doit-tech  در این حوزه  سبب می‌شود طراح سایت تمام اتفاقات احتمالی پیش رو در ایجاد آن سایت را پیش‌بینی کرده و تمام‌ کارهایی که برای کارکرد صحیح طراحی وب ‌سایت لازم است را انجام دهد. به‌عنوان نمونه طراح وب سایت باید سایت را برای پیشگیری از مسائل ضد امنیتی به نحوه کاملی ایمن کرده باشد تا از حملات مختلف سایبری و هک که این روزها بسیار متداول شده است و اخبار گوناگونی پیرامون آن‌ها می‌شنویم در امان باشد.

این در حالی است که بسیاری از سایت هایی که باقیمت‌های پایین و توسط شرکت هایی با عنوان طراحی سایت ارزان ایجاد شده‌اند فاقد اصول اولیه امنیت در سایت خود بوده و در معرض بسیاری از تهدیدات امنیتی قرار دارند.

 

 

 

doit-tech طراحی سایت، سئو و برندینگ

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + شش =